Magento 2

Magento 2 is hét nieuw E-Commerce systeem met vele mogelijkheden en functionaliteiten. Ga je voor een snelle, vindbare en goed functionerende webshop? Dan is Magento 2 de basis die je nodig hebt!

Magento 2

Magento is al een hele poos een gevestigde naam in de e-commercewereld. Zeker de lancering van Magento 2, de sterk verbeterde opvolger van het reeds populaire platform Magento 1, heeft de merknaam geen windeieren gelegd. Maar wat heeft Magento 2 de gebruiker allemaal te bieden? En welke features en functionaliteiten van het platform zijn essentieel voor het bouwen en managen van een mooie, goede en gebruiksvriendelijke webshop? Lees verder om erachter te komen.

Wat is Magento 2

Magento is een (open source) e-commercesysteem dat gebruikers in staat stelt om een professionele webwinkel te (laten) ontwikkelen en onderhouden. De eerste versie van Magento 1 zag in 2008 het levenslicht, in 2015 gevolgd door de eerste versie van Magento 2. Met circa 25.000 webshops is Magento momenteel een van de populairste e-commerceplatforms in Nederland.

Magento 2 is op verschillende vlakken een stuk beter en professioneler dan zijn voorganger. In vergelijking tot Magento 1 is 2 bijvoorbeeld sneller, gebruiksvriendelijker (met name de interface is een stuk overzichtelijker en eenvoudiger te gebruiken) en veiliger. Daarnaast zijn er betere modules beschikbaar, terwijl het responsive design er tevens voor zorgt dat Magento 2 prima toegankelijk is vanaf mobiele apparaten als smartphones en tablets. Je schotelt klanten dus ook een betere browse- en shopervaring voor.

De voor- en nadelen van Magento 2

Snel

Omdat Magento 2 vanaf de grond en met de nieuwste ontwikkeltechnieken is opgebouwd, is het platform snel. Vergeleken met Magento 1 is de nieuwe versie zo’n 25 procent sneller.

Grote aanbod extensies

Het aantal beschikbare extensies en modules groeit doorlopend. Hierdoor kun je jouw shop voorzien van diverse handige en nuttige technische snufjes.

Gebruiksgemak

Het platform kent een natuurlijke verdeling tussen systeem- en shopbeheer.

Marketing mogelijkheden

Magento 2 herbergt uitgebreide marketingmogelijkheden voor speciale promoties die helemaal zijn toegespitst op je doelgroep.

Klaar voor de toekomst

Omdat Magento 2 sterk mikt op enterprise-gebruikers, biedt het platform volop mogelijkheden om snel door te groeien met je shop.

Populair

Door de populariteit van het platform is er een grote internationale Magento-community. Erg handig als je tegen problemen aanloopt.

Nadelen van Magento 2

Nieuwe platform

Houd er rekening mee dat Magento 2 geen simpele update van Magento 1 is. Het platform is helemaal vanaf de kern opnieuw opgebouwd. Dit betekent dat je jouw webshop in zijn totaliteit opnieuw moet opzetten. Dit kan een hele opgave zijn, zeker wanneer er in het verleden veel is geïnvesteerd in maatwerkoplossingen.

Hosting kosten

Magento 2 is een zwaar programma en stelt daarom hoge eisen aan je hosting. Met een ontoereikende hosting wordt je shop al gauw traag.

Hoge kosten

Magento 2 is zeker niet het goedkoopste e-commerceplatform op de markt. De kosten voor ontwikkeling en onderhoud zijn hoger dan andere platformen.

Wat is UX MAZE en wat doen we?

UX MAZE helpt je online verkopen

Het bouwen en verbeteren van webshops is onze passie. Sinds 2012 hebben we al honderden bedrijven geholpen met het verhogen van de omzet en het vergroten van hun marktaandeel. Hoewel we verstand hebben van een divers scala aan e-commerceplatforms, is Magento onze belangrijkste specialiteit. We zijn al vanaf de lancering in 2015 dagelijks bezig met Magento 2. We kennen dus alle ins en outs van het platform en hebben al talloze Magento-shops ontwikkeld.

Wil je meer weten? Neem gerust contact met ons op via 0318 24 00 49 of stuur een e-mail naar info@uxmaze.nl 

Magento 2 investering in kaart brengen? Bekijk onze gratis kostenindicatie tool

Gebruik je al Magento? Wij helpen je bij de overstap

Het is eindelijk hier. Vanaf eind 2015 zijn er veel verbeteringen doorgevoerd en nu kan Magento 2 ingezet worden als jouw e-commerce basis.

Magento 2 is een compleet nieuw systeem. Een goede voorbereiding is dan ook vereist  voor een  succesvolle overstap. De specialisten van UX MAZE helpen je graag verder. Wij zorgen ervoor dat jouw huidige data, stijl en design overgezet worden naar de nieuwe webshop. Wil je meer weten over het overstappen naar Magento 2? Neem gerust contact met ons op.

Wil je ovestappen naar Magento 2?

Lees alles over succesvol overstappen naar Magento 2.

In vier stappen naar een succesvolle webshop met Magento 2

Wil je van jouw Magento-webshop een geoliede verkoopmachine maken? Dan is het verstandig om in elk geval de onderstaande vier stappen te doorlopen:

1. Het Fundament

Een succesvolle Magento-webshop kan niet zonder een solide fundament. Zonder zo’n fundament staat je business op drijfzand en is continue en duurzame groei een illusie. Maar hoe bouw je zo’n fundament? De onderstaande strategische en technische pijlers bieden de broodnodige houvast.

2. Bezoekers

Als je met jouw webshop een goed belegde boterham wilt verdienen, heb je natuurlijk bezoekers nodig. En als het even kan natuurlijk ook bezoekers die vaker dan een paar keer de weg naar je winkel weten te vinden. Gelukkig zijn er diverse manieren om bezoekers attent te maken op jouw shop en ongetwijfeld fraaie assortiment aan producten of diensten.

3. Conversie

Veel bezoekers zijn leuk, maar hoge conversiepercentages vormen uiteindelijk de basis voor een goede omzet. Conversieoptimalisatie (CRO) is dus een belangrijk aandachtspunt. Meet conversie, conversiepercentages en de performance van aparte webshopsegmenten en pagina’s daarom met behulp van doelen en segmenten in Google Analytics, funnels, testrapporten, A/B-testen en e-commerce tracking. Zo verzamel je harde data waar je echt iets mee kunt.

4. Retentie

Wil je ook op de lange termijn succesvol blijven en doorgroeien met je webshop? Dan heb je op zijn minst een bepaald aantal loyale klanten nodig. Die kopen meestal niet alleen meer dan eenmalige klanten, maar zijn ook eerder geneigd om jouw winkel aan te bevelen bij hun kennissen en vrienden. Het behouden van klanten (retentie) is dus een niet te onderschatten onderdeel van elke succesvolle e-commercestrategie.

1. Het Fundament

1.1 Doelgroep en productaanbod

Lukraak een webshop opstarten is geen goed idee. Om kansen te identificeren en valkuilen te omzeilen, is het belangrijk dat je eerst een goede strategie ontwikkelt. Een goede strategie valt of staat allereerst met een goed overzicht van je doelgroep en productaanbod. Een degelijk onderzoek naar je doelgroep en productkeuze begint met heldere antwoorden op de onderstaande vragen.

  • Welke doelgroep(en) wil ik bedienen?
  • Welke producten neem ik op in mijn assortiment? En hoe flexibel wil ik op dit gebied zijn?
  • Wat wordt mijn prijsstrategie?
  • Op welke marges kan ik rekenen? En zijn die groot genoeg om voldoende winstgevend te zijn?

1.2 De markt en de concurrentie

Jouw webshop staat natuurlijk niet op zichzelf. Je hebt ook te maken met een dynamische e-commercemarkt en een heel legertje concurrenten. Blijf dus altijd goed om je heen kijken. Wat vraagt de markt? En welke strategieën gebruiken andere belangrijke spelers binnen jouw branche? Kennis van de markt en concurrentie maakt het gemakkelijker om je te onderscheiden van de massa.

1.3 Branding

Je webshop neerzetten als een sterk merk is een beproefd recept voor succes. Het op- en uitbouwen van een merknaam doe je door middel van branding. Een belangrijk kenmerk van goede branding is herkenbaarheid. Zorg er dus voor dat je webshop en alle andere marketingkanalen een uniforme look en uitstraling hebben. Dankzij de ruime keuze aan aantrekkelijke thema’s en uitgebreide mogelijkheden om goede content te produceren en delen, is dit met Magento 2 heel goed mogelijk.

1.4 Het platform: Magento 2

Het gebruikte e-commerceplatform vormt de kern van je webshop. Tijd dus om te kijken wat Magento 2 allemaal in huis heeft. We kijken daarbij naar belangrijke onderdelen als UI- en UX-design, contentcreatie, functies en modules, integraties, betalingen, logistiek en analytics.

Meer weten? Download onze gratis e-commerce gids

Platform: Hoe zorg je ervoor dat jouw platform startklaar is? 

1

UX- en UI-design

Een goede webshop is gebruiksvriendelijk en beantwoordt aan de wensen en verwachtingen van de moderne klant. Het is dus enorm belangrijk om voldoende aandacht te besteden aan de user experience (UX) en user interface (UI) van jouw shop. Gelukkig heeft Magento 2 hier de juiste tools voor in huis.

Ten opzichte van Magento 1 zijn de interface en admin-omgeving van Magento 2 overzichtelijker en gemakkelijker te gebruiken. Bovendien biedt het platform de mogelijkheid om meerdere websites en winkels vanuit één omgeving te beheren, met de mogelijkheid zo veel of zo weinig informatie te delen als nodig is. Daarnaast is het design volledig en geheel naar eigen inzicht aanpasbaar door de beschikbaarheid van een groot aantal professionele templates. Ook volledig maatwerk is mogelijk, al is dit wel duurder en complexer en heb je hiervoor waarschijnlijk de hulp van een externe partner nodig.

De architectuur van het nieuwe Magento-platform is volledig vernieuwd, waarbij de nadruk ligt op meer flexibiliteit. Code-technisch is Magento 2 nog sterker modulair dan zijn voorganger. Dit zorgt voor een verbeterde kwaliteit van maatwerkimplementaties en extensie-integraties. Vernieuwde cloudtechnologie maakt het platform bovendien overal beschikbaar op verschillende apparaten (desktop, mobiel en tablet), terwijl geavanceerde API’s ervoor zorgen dat Magento-webwinkels nog beter gekoppeld kunnen worden aan oplossingen van derden.

Een belangrijk aspect van gebruiksvriendelijkheid vanuit het oogpunt van de klant is de checkout. De klant moet snel, gemakkelijk en veilig kunnen afrekenen. Op dit punt heeft Magento bijzonder veel te bieden. Denk bijvoorbeeld aan een one-page-checkout, SSL-ondersteuning voor orders in zowel de front- als backend, verzenden naar meerdere adressen in één order, de optie om een account aan te maken en het bewaren van winkelwagentjes voor een bepaalde, vrij in te stellen periode.

Omdat Magento een zwaar en complex platform is, heeft het wel een wat steilere leercurve dan bijvoorbeeld Shopify of Shopware. Als je zelf niet heel erg technisch bent, loont het zich vaak om voor de configuratie en gebruiksvriendelijke inrichting van je webshop een erkende Magentospecialist in de arm te nemen.

2

Content

Aansprekende content verleent je webshop meerwaarde. Sterker, goede teksten, afbeeldingen en video’s vormen de ruggengraat van je webwinkel. In Magento 2 kun je met behulp van tekstblokken en aantrekkelijke afbeeldingen mooie productpagina’s in elkaar zetten. Daarnaast heb je dankzij de volledig uitgeruste blogmodule Blog MX ook de optie om een blog aan je webshop toe te voegen. Handig om klanten op de hoogte te houden van nieuwe trends, ze te helpen bij het oplossen van problemen of verdieping te brengen.

Je kunt productpagina’s ook gemakkelijk optimaliseren met de juiste metatitels en metatags, terwijl functionaliteiten als de Google Site Map, URL-rewrites en automatisch gegenereerde pagina’s met populaire zoektermen van SEO-optimalisatie een koud kunstje maken.

3

Functies & Extensies

Magento 2 heeft al een uitgebreide set aan basisfunctionaliteiten. Denk bijvoorbeeld aan features als meertaligheid, een breed spectrum aan marketing- en promotietools, uitstekende mobiele ondersteuning, ondersteuning voor meerdere munteenheden en uitgebreide opties voor catalogus-, voorraad- en orderbeheer.

Met de basisfunctionaliteiten van Magento 2 is dus al behoorlijk veel mogelijk, meer zelfs dan met de meeste andere e-commerceplatformen. Toch zijn bepaalde extra modules/extensies wel handig om je klanten een nog betere en completere winkelervaring aan te bieden. We zetten de belangrijkste extensies voor je op een rij.

  • Improved Layered Navigation voorziet je webshop van een gebruiksvriendelijke navigatie zodat bezoekers makkelijker door je productcatalogus kunnen klikken. Met behulp van meerdere filters vinden je klanten in no-time de producten die ze nodig hebben.
  • Met de module Advanced SEO Suite maak je jouw webshop nog beter vindbaar.
  • De module Knowledge Base geeft antwoord op veelgestelde vragen en ontzorgt je klantenservice omdat klanten zichzelf kunnen helpen.
  • Met Sphinx Search Ultimate verhoog je de conversie uit zoekresultaten met maar liefst vijftig procent. Zo genereer je in minder dan een seconde relevante zoekresultaten.
  • Met de extensie Advanced Product Feeds kun je ook producten verkopen op marktplaatsen en andere affiliate-kanalen.
  • De module Help Desk MX stelt je in staat om je webshop te voorzien van een geweldige klanten- en supportservice door alle informatie uit verzoeken, e-mails en chats op één centrale plek samen te brengen.

4

Integraties

Ook op het gebied van integraties biedt Magento webshopeigenaren volop mogelijkheden. Handig, want zo kan jouw webshop ‘praten’ met de andere software en systemen die je gebruikt. Magento 2 is onder meer te integreren met diverse marktplaatsen, financiële software en boekhoudprogramma’s (Exact Online, AFAS), ERP en CRM-systemen, Microsoft Dynamics en Transsmart. De web-API zorgt bovendien voor een soepele wisselwerking tussen Magento 2 en elke denkbare applicatie.

5

Betalingen

Zeker met extensies als Mollie, Buckaroo en ICEPAY, ondersteunt Magento 2 een groot aantal (inter)nationale betaalmethoden. Denk aan populaire en bekende betaalmethoden als PayPal, iDeal en alle bekende creditcards, maar ook een groot aantal minder bekende of landspecifieke opties. Hier vind je een nagenoeg uitputtend overzicht.

6

Logistiek

Aan het succesvol runnen van een webshop zit ook een logistieke kant. De klant van de eenentwintigste eeuw rekent er namelijk op dat hij zijn bestelling snel en in optimale conditie ontvangt. Hier hebben de ontwikkelaars van Magento 2 terdege rekening mee gehouden. Het platform biedt onder meer de onderstaande logistieke functionaliteiten.

  • Met Transsmart Connect koppel je vervoerders rechtstreeks vanuit Magento 2 aan jouw webshop en bepaal je zelf welke verzendopties (en eventueel kosten) je wilt laten zien in de checkout. Je kunt alle afhaallocaties van verschillende vervoerders én van jezelf in een overzicht in de checkout tonen, zodat de klant zelf kan kiezen waar en met welke vervoerder het pakket wordt geleverd.
  • Je kunt kiezen voor meerdere verzendingen per order of verzenden naar meerdere adressen vanuit één bestelling.
  • Je kunt de te gebruiken transportwijzen specificeren per land.
  • Tarieven voor gewicht, bestemming van de bestelling, het aantal items en subtotalen zijn gemakkelijk in te stellen en te bekijken.

7

Klantenservice

Als je van eenmalige kopers loyale en terugkerende klanten wilt maken, is een goede klantenservice onontbeerlijk. Dit houdt niet alleen in dat je klanten te allen tijde met raad en daad bijstaat, maar ook zorgt voor een goede omnichannelervaring die al je marketing- en communicatiekanalen goed op elkaar afstemt.

Gelukkig komt Magento 2 je ook op dit vlak tegemoet middels de onderstaande functionaliteiten en features.

  • Contactformulieren waarmee de klant je snel kan bereiken en problemen of klachten duidelijk kan omschrijven;
  • lijsten met re-orders en recentelijk bestelde producten;
  • adresboeken;
  • verlanglijstjes via e-mail of RSS-feed;
  • tools voor het genereren en managen van nieuwsbrieven;
  • een breed spectrum aan hulpmiddelen voor catalogusbeheer.

8

Analytics en dashboard

Harde data vormen de bouwstenen van een succesvolle webshop. In Magento 2 kun je terugvallen op analytics-functionaliteiten als:

  • een verregaande integratie met Google Analytics;
  • een overzichtelijk admin-dashboard voor het weergeven en bekijken van rapporten en verslagen;
  • overzichten van verlaten winkelwagentjes, populaire producten en veelgebruikte zoektermen;
  • een RSS-feed voor nieuwe reviews;
  • een overzicht van het totale aantal geboekte en geretourneerde orders.

2. Bezoekers

Als je met jouw webshop een goed belegde boterham wilt verdienen, heb je natuurlijk bezoekers nodig. En als het even kan natuurlijk ook bezoekers die vaker dan een paar keer de weg naar je winkel weten te vinden. Gelukkig zijn er diverse manieren om bezoekers attent te maken op jouw shop en ongetwijfeld fraaie assortiment aan producten of diensten.

2.1 Organisch zoekverkeer

Organisch zoekverkeer vormt een interessante bron voor het verzamelen van leads en aantrekken van klanten. Organisch slaat in e-commercetermen op de mensen die jouw webshop weten te vinden via zoekwoorden en -termen in populaire zoekmachines als Google.

Organisch zoekverkeer genereer je vooral door prima SEO-content te creëren. Dankzij de rijkdom aan SEO-tools en de mogelijkheid om blogs en mooie productpagina’s te maken, kun je met Magento 2 gemakkelijk een webshop beheren die op elke pagina kwaliteit en beleving ademt. Dankzij de verbeterde techniek is een webshop in Magento 2 bovendien snel en veilig, factoren die ook bepalend zijn voor je organische rankings. Met de Amasty-module Improved Layered Navigation kun je landingspagina’s in Magento 2 bovendien nog sterker inrichten.

2.2 Adverteren

Adverteren in gedrukte media is een marketingstrategie die al eeuwen in zwang is en nog steeds geregeld succes oplevert. Maar ook online kun je inmiddels kiezen uit een breed spectrum aan advertentiekanalen. Digitale advertentiecampagnes lanceren via SEA? Affiliate marketing en AdWords inzetten? Of jezelf promoten op een of meerdere sociale media? Het kan allemaal.

Magento 2 biedt je de mogelijkheid om allerhande advertentiecampagnes op te zetten via platforms en kanalen als Google, Facebook of e-mail. Daarnaast is er voor Magento 2 een interessante plug-in beschikbaar die jouw shop koppelt aan de Marktplaats Admarkt. Hiermee kom je onder de aandacht van miljoenen unieke bezoekers die wekelijks of maandelijks de grootste vraag- en aanbodsite van Nederland bezoeken.

3.3 Social media

Sociale media worden ook steeds volwassener en veelzijdiger. Veel mensen baseren hun aankoopbeslissingen gedeeltelijk op de informatie (reviews, adviezen, advertenties) die ze op de ‘socials’ vinden. Zeker kanalen als Facebook en Pinterest bieden dus een vruchtbare advertentiebodem, terwijl een platform als LinkedIn prima geschikt is voor b2b-doeleinden. Magento 2 is prima te integreren met een kleurrijk prisma aan socialmediakanalen, zeker als je gebruikmaakt van deze handige extensies.

3.4 Growth hacking

Growth hacking is geen dubieuze term die thuishoort in het schaduwdomein van de internationale cybercrime; het is een manier om meerdere marketingkanalen en -strategieën te testen op structureel succes en zo vast te stellen wat de beste aanpak voor jouw specifieke business is. Je komt er dus achter welke influencers, content, marketingtechnieken en campagnes bij jouw bedrijf en activiteiten passen. Magento 2 heeft alle tools die nodig zijn om van growth hacking een succes te maken.

waarom UX MAZE?

Een team van E-commerce specialisten staat voor je klaar.

Early adopters: Vanaf 2012 zijn we dagelijks bezig met e-commerce.

We hanteren strakke processen met een sterke focus op design & onze passie voor e-commerce.

8 Jaar ervaring met e-commerce. Onze liefde voor e-commerce groeit met de dag!

3. Conversie

Veel bezoekers zijn leuk, maar hoge conversiepercentages vormen uiteindelijk de basis voor een goede omzet. Conversieoptimalisatie (CRO) is dus een belangrijk aandachtspunt. Meet conversie, conversiepercentages en de performance van aparte webshopsegmenten en pagina’s daarom met behulp van doelen en segmenten in Google Analytics, funnels, testrapporten, A/B-testen en e-commerce tracking. Zo verzamel je harde data waar je echt iets mee kunt.

3.1 Conversie optimalisatie

Daarnaast herbergt Magento 2 nog een aantal handige features die je conversiesucces een stevige boost kunnen geven.

  • Met de extensie Automatic Related Products vergroot je cross- en upsellmogelijkheden.
  • De extensie One Step Checkout vereenvoudigt en verkort het checkoutproces. Zo wordt de kans groter dat bezoekers hun aankoop voltooien.
  • Met Advanced Reports krijg je handige rapporten gepresenteerd op één overzichtelijk dashboard. Handig en simpel, want je beoordeelt in één oogopslag hoe bepaalde onderdelen van de webshop presteren. Denk bijvoorbeeld aan secties zoals producten, categorieën, coupons en klantgroepen.
  • SooQR Search is een zelflerende zoektool die producten en content in je webwinkel makkelijker doorzoekbaar maakt.

4. Retentie

Wil je ook op de lange termijn succesvol blijven en doorgroeien met je webshop? Dan heb je op zijn minst een bepaald aantal loyale klanten nodig. Die kopen meestal niet alleen meer dan eenmalige klanten, maar zijn ook eerder geneigd om jouw winkel aan te bevelen bij hun kennissen en vrienden. Het behouden van klanten (retentie) is dus een niet te onderschatten onderdeel van elke succesvolle e-commercestrategie.

4.1 Personalisatie

De moderne klant wil niet als een nummer worden behandeld. Hij verwacht een gepersonaliseerde winkelervaring die in alle fasen van de customer journey aansluit op zijn behoeften, verwachtingen en wensen.

Magento 2 heeft de personalisatietools die nodig zijn om elke klant zo’n ervaring aan te bieden. Je kunt content en klantdata namelijk verrijken met attributen die je zelf kunt kiezen en instellen. Zo zorg je ervoor dat verschillende klantgroepen en segmenten altijd de banners, prijzen, acties en content te zien krijgen die aansluiten op hun zoekgedrag en productvoorkeuren.

4.2 Segmentatie

Je doet er als webshopeigenaar ook verstandig aan om klanten te verdelen in segmenten. Segmenteren betekent dat je klanten onderbrengt in verschillende groepen, bijvoorbeeld op basis van demografische kenmerken, product- en merkvoorkeuren of aankoopgedrag. Voorbeelden van vaak gebruikte categorieën zijn:

  • leeftijd;
  • subcultuur;
  • eerder gedane aankopen;
  • klik- en zoekgedrag;
  • merkvoorkeur.

Magento 2 biedt features waarmee je niet alleen kunt segmenteren op basale kenmerken als locatie, leeftijd en geslacht, maar ook op basis van lifetime value, aankoopgeschiedenis en ordergrootte.

4.3 Marketing automation

Marketing automation houdt in dat je bezoekers en klanten op een slimme en geautomatiseerde manier de goede content en informatie op het juiste tijdstip stuurt. Potentiële klanten in een vroeg stadium van de customer journey aan je webshop binden vergroot de kans op conversie.

Marketing automation bestaat uit een aantal vaste stappen. Het begint allemaal met het verzamelen van contactgegevens en het in kaart brengen van de zoekgewoonten van bezoekers. Heb je die info? Dan kun je op een geautomatiseerde manier gericht de juiste triggers gaan inzetten. Magento geeft je hiervoor de handvatten. Je kunt met het platform bijvoorbeeld follow-upmails automatiseren en in bulk productrelaties aanmaken.

4.4 Loyaliteitsprogramma’s

Loyaliteitsprogramma’s zijn ook een prima manier om trouwe klanten blijvend aan je webshop te binden. Ook op dit vlak biedt Magento 2 veel mogelijkheden. Magento 2 Enterprise heeft bijvoorbeeld een standaard loyaliteitsprogramma waarmee je klanten punten kunt geven voor het aanmaken van een account, het inschrijven voor de nieuwsbrief, het schrijven van een goedgekeurde review of het doen van bestellingen. Uiteindelijk kan een klant zijn gespaarde punten inleveren voor extra kortingen of gratis producten.

De extensie Refer a Friend maakt van klanten topambassadeurs omdat je mensen de mogelijkheid geeft om, in ruil voor punten voor het loyaliteitsprogramma, jouw webshop bij vrienden, kennissen of familieleden aan te bevelen. Daarnaast biedt Magento 2 ook nog de mogelijkheid om cadeaulijsten te maken of exclusieve verkoopacties (members only) te organiseren.

PORTFOLIO

Een selectie van ons werk!

Pro Car Tuning

Magento 2, Op maat

Handdoek

Magento 2, Template

TOOUDESIGN

Magento 2, B2B, Op maat

Klaar voor online groei?

Laten we samen kijken hoe we jouw webshop laten groeien!
Bel met UX MAZE op +31 (0) 318 24 00 49

✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮9,4 van 10 op basis van 15 beoordelingen bij Feedback Company

Pin It on Pinterest