Magento, Shopify en Shopware: een uitgebreide vergelijking

Een goed e-commerceplatform is een absolute must als je met jouw webshop wilt groeien. Misschien belemmert je huidige platform de groei en ben je op zoek naar een oplossing met meer mogelijkheden. Of wellicht sta je nog aan het begin van je e-commercereis en de zoektocht naar de juiste software.

Gelukkig zijn de keuzemogelijkheden tegenwoordig groot. Magento, Shopify en Shopware zijn drie populaire platformen die stuk voor stuk een indrukwekkend scala aan features en functionaliteiten bieden. Maar wat hebben ze de gebruiker nou concreet te bieden? En wat zijn de overeenkomsten en grootste verschillen tussen Magento, Shopify en Shopware?  In dit artikel vergelijken we de drie e-commerceplatformen op belangrijke punten als populariteit en marktaandeel, gebruiksgemak, prijs, SEO-functionaliteiten, schaalbaarheid, functies en modules, integraties, schaalbaarheid, prijs en analytics.

Populariteit en marktaandeel

Magento

Magento is een krachtig en veelzijdig (open source) e-commercesysteem dat gebruikers in staat stelt om een professionele webwinkel te (laten) ontwikkelen en onderhouden. De eerste versie van Magento 1 zag in 2008 het levenslicht, in 2015 gevolgd door de eerste versie van Magento 2. Magento 1 wordt inmiddels niet meer ondersteund, wat betekent dat Magento de oude versie niet meer voorziet van updates, verbeteringen en patches. Met meer dan 250.000 beheerde webshops is Magento momenteel een van de populairste e-commerceplatforms ter wereld. In Nederland is het platform marktleider: ongeveer een op de vijf webshops in ons land draait op Magento.

Shopify

Shopify is een Canadees e-commercesysteem dat inmiddels over de hele wereld wordt gebruikt. Wat betreft het aantal gebruikers is Shopify het op een na populairste platform ter wereld. Alleen WooCommerce is bij nog meer gebruikers in trek. Ook in ons land neemt het aantal Shopify-webshops de laatste jaren gestaag toe.

Shopware

Het Duitse platform Shopware zag in 2000 het levenslicht en is de toonaangevende e-commercespeler bij onze oosterburen. Maar Shopware heeft zijn grenzen flink verlegd en timmert inmiddels in steeds meer landen serieus aan de weg. Ook in Nederland is het platform geen onbekende meer.

Gebruiksvriendelijkheid

Gebruiksvriendelijkheid is een belangrijke factor bij het kiezen van een platform. Een indrukwekkend arsenaal aan functionaliteiten en technische snufjes is leuk, maar je hebt er weinig aan als een platform onlogisch in elkaar steekt en moeilijk te gebruiken is. Eens kijken hoe de drie platforms zich op dit onderdeel tot elkaar verhouden.

Magento

Op het gebied van gebruiksvriendelijkheid (UX) heeft Magento met het lanceren van Magento 2 een flinke inhaalslag gemaakt. In vergelijking tot Magento 1 is 2 bijvoorbeeld sneller, gebruiksvriendelijker en veiliger. De interface is overzichtelijker en splitst het menu in aparte secties voor shop- en menubeheer. Hierdoor kun je webshoponderdelen als configuratie, marketing, producten en belastingregels logischer inrichten.

Daarnaast zijn er betere modules beschikbaar, terwijl het responsieve design er tevens voor zorgt dat Magento 2 prima toegankelijk is vanaf mobiele apparaten als smartphones en tablets. Bovendien is het design volledig en geheel naar eigen inzicht aanpasbaar door de beschikbaarheid van een groot aantal professionele templates. De architectuur van Magento 2 is modulair en flexibel. Het grote voordeel hiervan? Het is gemakkelijker om maatwerkimplementaties door te voeren en extensies naadloos te integreren.

Ook voor de klant is gebruiksvriendelijkheid natuurlijk een belangrijk onderdeel van een webshop. Magento herbergt alles wat je nodig hebt om een overzichtelijke webwinkel in elkaar te zetten. Het aankoopproces stroomlijn je met features als een one-page-checkout, SSL-ondersteuning voor orders in zowel de front- als backend, het verzenden naar meerdere adressen in één order, de optie om een account aan te maken en het bewaren van winkelwagentjes voor een vrij in te stellen periode.

Omdat Magento een complex en zwaar platform is, heeft het wel een steilere leercurve dan Shopify en Shopware. Ben je niet heel technisch aangelegd? Dan loont het zich vaak om voor de configuratie en gebruiksvriendelijke inrichting van je webshop de hulp van een erkende Magentospecialist in te roepen.

Shopware

Shopware heeft een overzichtelijke en intuïtieve interface. Je hoeft zeker geen IT-whizzkid te zijn om er snel en goed mee aan de slag te kunnen. Met de gemakkelijk te hanteren en intuïtieve visual designer (drag-and-drop) maak je eenvoudig een prachtig ontwerp voor je webshop.

Met Shopping Experiences creëer en beheer je eenvoudig Experience- en Storytelling-pagina’s. Je maakt hierbij gebruik van voorgedefinieerde blokken. Ook het beheren van tekst en bouwen van categorie-, landings-, en productpagina’s is betrekkelijk eenvoudig.

Shopify

Shopify is een geschikt platform voor mensen met weinig ontwerpervaring en heeft een helder gestructureerde, intuïtieve interface. De leercurve is een stuk minder steil dan die van Magento. Je kunt wat betreft vormgeving kiezen uit ruim zeventig professionele en gratis te gebruiken thema’s. Zo creëer je middels een eenvoudig systeem van slepen en neerzetten snel de ideale lay-out en sfeer voor jouw webshop. Je kunt ook kiezen voor maatwerk. Misschien wel wat duurder en tijdrovender, maar wel ideaal als je jouw webwinkel een unieke look en feel wilt meegeven.

Elke sjabloon heeft bovendien zijn eigen intuïtieve instellingen, zodat je snel en eenvoudig elk aspect van je storefront kunt aanpassen. Shopify voorziet je bovendien van een veelzijdig en volledig functioneel CMS. Shopify-webshops hebben ook een ingebouwde winkelwagen voor m-commerce. Zo kunnen klanten vanaf elk mobiel apparaat door je winkel struinen en hun favoriete producten uitzoeken.

Prijs

Ook de prijs is voor veel webshopeigenaren natuurlijk een belangrijk keuzecriterium. Hoe zit het met de betaalbaarheid en kosten van Magento, Shopware en Shopify?

Magento

Magento heeft twee versies: een gratis open source editie en een betaalde Commerce-versie. De Commerce-versie bevat, bovenop de basisfeatures die ook in de gratis versie zitten, extra functionaliteiten zoals klantsegmentatie, retourmanagement, een loyaliteitsprogramma en een uitgebreide b2b-module. De basislicentie voor Magento Commerce kost circa 15.000 euro per jaar. Naast de basisfee betaal je ook nog een bedrag aan omzetgerelateerde kosten.

Shopware

De community-editie van Shopware is gratis. Voor een uitgebreidere (Shopware Professional) betaal je € 2.495 per jaar, terwijl de prijs van Shopware Enterprise op aanvraag is. Die laatste licentie heb je eigenlijk alleen nodig als je een echt grote webshop beheert. Voor veel mkb’ers zal de gratis versie of het Professional-pakket voldoende zijn.

Shopify

Omdat Shopify niet open source maar een gehost platform is, heb je te maken met een andere kostenstructuur. Bij Shopify tik je sowieso elke maand een vast bedrag aan hosting- en licentiekosten af. Die lopen uiteen van 29 (Basic Shopify) tot 299 euro (Advanced Shopify) dollar per maand. Dit lijkt veel ten opzichte van de gratis versies van Magento en Shopware, maar bij die twee moet je wel zelf nog de hosting regelen.

SEO-functionaliteiten

Je kunt nog zo’n mooie webshop hebben; als jouw winkel niet gevonden wordt in de zoekmachines, heb je niets aan die fraaie vormgeving. Tijd dus om eens te kijken hoe het illustere e-commercedrietal presteert op het gebied van SEO.

Magento

Magento biedt out-of-the-box al gelijk een interessante en bruikbare set een SEO-instellingen. Denk aan metadata voor producten en pagina’s, canonieke tags voor producten en categorieën en de mogelijkheid om robo.txt-bestanden te bewerken. Daarnaast helpen extra modules als Advanced SEO Suite en Sphinx Search Ultimate je om de vindbaarheid van je Magento-shop nog verder te verbeteren.

Shopware

Bij Magento moet je nog wat moeite doen om alle geavanceerde SEO-tools goed te gebruiken. Bij Shopware is het allemaal wat simpeler. De meeste SEO-functionaliteiten worden automatisch geconfigureerd, waardoor de weg naar een goede Google-ranking vrij kort is. Daarnaast heeft Shopware een sterk marketing-georiënteerd karakter.

Shopify

Een recent onderzoek wees Shopify aan als het beste platform op het gebied van SEO. Bij Shopify zijn alle standaardfunctionaliteiten die nodig zijn voor een goede SEO aanwezig. Hierin is bijvoorbeeld gekeken hoe de platformen omgaan met navigatie-links, paginatitels, URL’s, headings, canonical tags, XML-sitemaps, 301-redirects en nog veel meer.

Functies, modules en schaalbaarheid

Als je serieus werk wilt maken van e-commerce en een stevige groei ambieert, zijn de functies, modules en schaalbaarheid van een platform natuurlijk ook belangrijke aandachtspunten. Hoe brengen Magento, Shopware en Shopify het er op dit vlak vanaf?

Magento

Magento 2 is waarschijnlijk het meest complete en schaalbare pakket op de huidige markt. Klein beginnen en snel opschalen is geen enkel probleem. Ook het aanbod aan functies, modules en plug-ins is enorm en uitermate gevarieerd. Meertaligheid, een breed spectrum aan marketing- en promotietools, uitstekende mobiele ondersteuning, ondersteuning voor meerdere munteenheden en uitgebreide opties voor catalogus-, voorraad- en orderbeheer; het zijn basisfunctionaliteiten die gelijk tot je beschikking staan.

Daarnaast kun je het platform uitbreiden met duizenden modules/extensies die je klanten een nog betere en completere winkelervaring aanbieden. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Improved Layered Navigation voor een nog gebruiksvriendelijkere navigatie, zodat bezoekers makkelijker door je productcatalogus kunnen klikken. Met behulp van meerdere filters vinden je klanten in no-time de producten die ze nodig hebben.
  • De module  Knowledge Base voor antwoorden op veelgestelde vragen. Deze module ontzorgt je klantenservice omdat klanten zichzelf kunnen helpen.
  • Advanced Product Feeds stelt je in staat om producten te verkopen op marktplaatsen en andere affiliate-kanalen.
  • Met de module Help Desk MX creëer je een geweldige klanten- en supportservice door alle informatie uit verzoeken, e-mails en chats op een centrale plek samen te brengen.

Shopware

Het aanbod aan functionaliteiten en modules is in Shopware wat minder rijk dan in Magento, maar desondanks zeker niet karig te noemen. Omdat Shopware zich sterk richt op de emotionele kant van de shopervaring, heeft het platform vooral op het gebied van inspiratie en vormgeving veel te bieden. Met de functionaliteit Shopping Experiences kun je inhoud en commercie prima samensmeden tot één inspirerend geheel, terwijl de Theme Manager van Shopware 6 het mogelijk maakt om snel en eenvoudig de lay-out van je storefront aan te passen.

Daarnaast heeft Shopware een centrale bibliotheek voor het opslaan, organiseren en ophalen van alle typen digitale media. Zo vergemakkelijk je workflows en kun je foto’s, video’s en teksten altijd op de juiste en gewenste plekken inzetten.

Shopify

In de Shopify App Store staan ongeveer 2400 (tegenover ruim 3000 in de Magento Marketplace) gratis en betaalde extensies. Een groot pluspunt is dat je ze met één druk op de knop toevoegt aan je shop. De plug-ins van Shopify zijn wat betreft bereik, veelzijdigheid en functionaliteit vaak wel beperkter dan de Magento-varianten.

Toch is ook de reikwijdte van het Shopify-aanbod behoorlijk breed. Denk bijvoorbeeld aan mooie aanvullingen op de basisfunctionaliteiten voor: 

  • het verbeteren van je voorraadbeheer; 
  • het sneller picken en verzenden van orders (Picqer);
  • het synchroniseren van data (InstaSheets);
  • het verbeteren van je klantenservice door het opzetten van een slim digitaal callcenter (EasyCall); 
  • het maken en bewerken van video’s (Promo Video Maker);
  • het maken van back-ups (Rewind Backups);
  • het verbeteren van funnels (Honeycomb Upsell Funnels); 
  • het aanmaken van kortingen en kortingscodes (Personal Discount).

Integraties

Naast je e-commerceplatform gebruik je natuurlijk nog een divers spectrum aan andere software, systemen en applicaties. Het is wel belangrijk dat het platform van je keuze dan goed te integreren is met al deze oplossingen.

Magento

Met Magento wordt een goede integratie zeker geen hoofdpijndossier. Het platform is prima te combineren met diverse marktplaatsen, financiële software en boekhoudprogramma’s (Exact Online, AFAS), ERP en CRM-systemen, Microsoft Dynamics en Transsmart. Dankzij Magento’s geavanceerde web-API, ‘praat’ jouw e-commerceplatform moeiteloos met de andere applicaties en systemen die je gebruikt om je shop succesvol te runnen.

Shopware

Ook Shopware is prima te koppelen aan software van externe partijen, zoals CRM’s, ERP’s, financiële software of een PIM. Het platform reserveert extra veel aandacht voor het opzetten van nieuwe verkoopkanalen en het verbinden van je webshop met sociale media, Instagram-shops en een keur aan gerenommeerde marktplaatsen.

Shopify

Ook Shopify is goed te gebruiken als veelzijdige spin in je e-commerceweb. Het platform integreren met marktplaatsen zoals Shopify Fulfillment, Amazon, Shipwire en Rakuten Super Logistics? Shopify koppelen aan handige apps als Ordoro, eCommHub of Inventory Source? Het kan allemaal. Met deze apps maak je serieus werk van dropshipping, het online verkopen zonder voorraad. Ook de populaire socialmediakanalen en een maildienst als Mailchimp gaan uitstekend samen met Shopify.

Betalingen

Een goede webshop biedt klanten ook meerdere betaalopties aan. Hoe verhouden Magento, Shopware en Shopify zich op dit serviceonderdeel ten opzichte van elkaar?

Magento

Magento ondersteunt een divers palet aan (inter)nationale betaalmethoden, zeker als je extensies als Buckaroo en ICEPAY toevoegt aan je shop. Natuurlijk ondersteunt het platform bekende en populaire betaalmethoden als iDEAL, PayPal en een brede waaier aan creditcards, maar Magento is ook in staat om een groot aantal minder bekende en landspecifieke opties (in verschillende talen) in je shop te integreren. Ideaal dus voor een webshop die ook aan klanten uit het buitenland verkoopt. Benieuwd naar de mogelijkheden? Hier vind je een uitgebreide lijst.

Shopware

Het lijstje met mogelijke betaalmethoden is bij Shopware niet zo lang als bij Magento, maar desondanks verre van summier. Zeker met de plug-in PAY kun je op betalingsgebied heel wat kanten uit. Naast universele betaaloplossingen als creditcards en PayPal of de specifieke betaalopties voor de Duitse markt (denk bijvoorbeeld aan Giropay), kun je ook betaalmogelijkheden als iDEAL, Bancontant/Mister Cash of Afterpay toevoegen.

Shopify

Shopify ondersteunt meer dan 100 verschillende externe betalingsverwerkers, waaronder populaire en alom bekende betaaloplossingen als iDeal, PayPal, Amazon Pay en Apple Pay. Hiervoor gebruik je Shopify Payments, de functionaliteit waarmee je ook probleemloos creditcardbetalingen verwerkt.

Communities

Een community van toegewijde gebruikers is ook een meerwaarde voor een platform. Hoe meer kennis mensen delen, hoe gemakkelijker het werken met een platform wordt. Bovendien zorgt een levendige gemeenschap van gebruikers ervoor dat er continu verbeteringen worden doorgevoerd.

Magento

De Magento-community is heel groot en krachtig. Er zijn maar weinig issues binnen het platform waarmee gebruikers nog niet te maken hebben gehad. Bugs en vragen worden doorgaans razendsnel opgelost, waardoor je zelden tegen vervelende verrassingen aanloopt.

Shopware

De Shopware-community bestaat uit zo’n 40.000 leden en is daarmee een stuk kleiner dan die van Magento. Maar ze groeit snel. Het Shopware-forum en de developer guide bieden je gratis ondersteuning, terwijl het betaalde pakket nog extra supportmogelijkheden herbergt. Houd er wel rekening mee dat de Shopware-community veel Duitstalige leden heeft. Het spreken van een goed woordje Duits komt dus wel van pas. Binnen de Magento-community is Engels de voertaal.

Shopify

Omdat Shopify, in tegenstelling tot Magento en Shopware, geen open source is, heeft het platform een kleinere community dan zijn tegenhangers. Je bent dus veel afhankelijker van de support die Shopify zelf biedt.

Veiligheid

Ook veiligheid is natuurlijk een niet te verwaarlozen aandachtspunt. Voor de reputatie van je shop is het van levensbelang dat je bedrijfskritische data en klantgegevens veilig kunt opslaan en beheren. Hoe scoort ons illustere drietal op het gebied van veiligheid?

Magento

In Magento 2 is op securitygebied een duidelijke inhaalslag gemaakt. Functionaliteiten als tweefactorauthenticatie en een zeer betrouwbaar SSL-certificaat maken inmiddels standaard deel uit van de installatie. Let wel op: het veiligheidsniveau in Magento hangt ook deels af van de hosting die je kiest.

Shopware

Shopware 6 (de nieuwste versie van het platform) levert out-of-the-box grotendeels dezelfde security-functionaliteiten als Magento 2. Omdat ook Shopware open source is, speelt ook de hosting een belangrijke rol bij het garanderen van een hoog veiligheidsniveau.

Shopify

Shopify scoort ook heel behoorlijk op het gebied van veiligheid. Zo is elke Shopify-winkel beveiligd met SSL-encryptie (256-bit) en heeft het platform een back-upsysteem. Dit betekent dat je in geval van nood terug kunt naar een eerdere versie van je webwinkel. Bovendien heb je bij dit platform zelf minder omkijken naar security, aangezien Shopify ook de hosting voor zijn rekening neemt.

Analytics

Harde data vormen de bouwstenen voor een succesvolle webshop. Om klanten op hun wenken te bedienen, moet je immers weten wat ze van jouw webshop vinden en hoe ze zoeken. Als je weet welke producten wel of juist niet goed verkopen, wordt het bovendien gemakkelijker om je assortiment te optimaliseren. Analytics vormen de beste tool om data te interpreteren en te gebruiken als basis voor je marketingstrategie. Hoe scoren de drie onderzochte platforms wat betreft analytics-functionaliteiten?

Magento

Magento levert een uitgebreide set aan tools voor het grondig analyseren van al je relevante data. Denk bijvoorbeeld aan:

  • een verregaande integratie met Google Analytics;
  • een overzichtelijk admin-dashboard waarmee je rapporten en verslagen kunt bekijken;
  • overzichten van verlaten winkelwagentjes, populaire producten en veelgebruikte zoektermen;
  • een RSS-feed voor nieuwe reviews;
  • een overzicht van het totale aantal geboekte en geretourneerde orders.

Shopware

Met Shopware kun je jouw webwinkel heel gemakkelijk koppelen aan Google Analytics, vermoedelijk de compleetste en populairste analysetool die er is. Daarnaast heeft Shopware een behoorlijk aanbod aan tracking extensions. Hiermee meet je belangrijke statistieken als conversiecijfers, het succes van campagnes, performance en bezoekersstatistieken.

Shopify

Ook Shopify stelt niet teleur op het gebied van analytics. Het aanbod is iets minder uitgebreid dan bij Magento, maar toch behoorlijk uitgebreid.

  • Een handig dashboard levert een overzicht van je verkopen en bestellingen en geeft je inzicht in het verkeer naar de webshop. Dankzij deze informatie wordt het gemakkelijker om de juiste bedrijfsmatige en commerciële keuzes te maken.
  • Productrapporten tonen welke producten wel of juist niet goed verkopen en geven je inzicht in de groei(mogelijkheden) van je webshop.
  • Door Google Analytics aan je shop te koppelen, krijg je nog meer zicht op verkopen, traffic, klantprofielen en klantvoorkeuren.
  • Je kunt rapporten opstellen, exporteren of verzenden naar externe experts zoals je boekhouder of commercieel manager.

Sterke en minder sterke punten

Je hebt nu een goed overzicht van wat Magento 2, Shopware en Shopify op verschillende vlakken te bieden hebben. We sluiten af met een kort overzicht van de plus- en minpunten van elk platform.

Magento

Voordelen

  • Magento biedt het compleetste pakket. Online-betaalkoppelingen, facturatie, meertaligheid, meerdere valuta’s… Al deze functionaliteiten zijn geïntegreerd in Magento.
  • Magento 2 biedt een uitstekende performance en snelle laadtijden.
  • Magento beschikt over een grote, enthousiaste en levendige community. Hierdoor worden problemen en bugs snel gedetecteerd en verholpen.
  • Er zijn enorm veel extensies, modules en plug-ins beschikbaar.
  • Er zijn volop mogelijkheden voor maatwerk.
  • Je kunt gemakkelijk meerdere winkels tegelijk beheren.
  • Je webwinkel is ook gemakkelijk te optimaliseren voor mobiel gebruik.
  • Er is veel mogelijk op het gebied van analytics en het toevoegen van betaalmogelijkheden.

Nadelen

  • De leercurve is vrij steil. Leren werken met het platform vergt wel wat tijd en moeite.
  • Magento is een vrij zwaar platform en stelt dus hoge eisen aan je hosting.
  • De Commerce-editie is vrij prijzig.
  • Magento wordt wereldwijd gebruikt. Je zult jouw eigen Magento-webshop dus moeten instellen op de Nederlandse markt. Dit kost de nodige tijd en is zonder een behoorlijke dosis technische bagage ook niet gemakkelijk!

Shopware

Voordelen

  • Voor beleving en inspiratie ben je bij Shopware aan het beste adres. Het platform biedt ongelooflijk veel flexibiliteit en veelzijdigheid bij het vormgeven van je webshop en plaatsen van content. Je kunt heel makkelijk een eigen stijl, design en virtuele etalage creëren en content aanpassen naar wens. Wat betreft branding is Shopware dus verder dan Magento en Shopify.
  • Je kunt bij Shopware snel en gemakkelijk terecht voor support en vragen.
  • Innovatie zit bij Shopware in het DNA. Het platform staat bekend om de regelmatige en nuttige updates en de soepele migraties naar nieuwe versies. 
  • Shopware is minder complex en technisch lang niet zo uitdagend als Magento. 
  • Shopware groeit snel.
  • De prijs voor je licentie blijft gelijk, ongeacht de omzet van je webshop. Kostentechnisch is Shopware dus een overzichtelijk platform.

Nadelen

  • Wat betreft marketingmogelijkheden en extensies/plug-ins is het totaalpakket van Shopware minder uitgebreid dan dat van Magento.
  • De community is groeiende, maar nog altijd kleiner dan die van Magento en Shopify. Bovendien bestaat de Shopware-community hoofdzakelijk uit Duitstalige gebruikers.

Shopify

Voordelen

  • Shopify heeft een lage instapdrempel en is ook eenvoudig te gebruiken als je niet veel technische kennis en ervaring hebt.
  • Omdat Shopify de hosting volledig voor zijn rekening neemt, hoef je niet op zoek te gaan naar een aparte hostingpartner voor je webwinkel.
  • Je kunt starten met een relatief goedkoop basisabonnement. Bovendien kun je het platform 14 dagen uitproberen met een gratis proefversie.
  • Er zijn veel professionele thema’s beschikbaar die je kunt aanpassen aan de eigen huisstijl van je webshop. 
  • Het aanbod aan beschikbare betaalmogelijkheden is heel uitgebreid.
  • Er zijn veel extra modules en extensies beschikbaar om je shop functioneel uit te breiden.
  • Met Shopify is het heel gemakkelijk om serieus werk te maken van dropshipping.
  • Shopify biedt 24-uursondersteuning.

Nadelen

  • Het basisabonnement mist een aantal belangrijke functionaliteiten en is bijvoorbeeld beperkter dan de gratis versie van Magento 2. Heb je serieuze groeiambities? Dan moet je al gauw extra apps aanschaffen of een van de duurdere Shopify-abonnementen nemen.
  • Het is in Shopify moeilijker om een goede meertalige webwinkel op te zetten dan in Magento.
  • Niet alles is beschikbaar in het Nederlands.
  • Maak je geen gebruik van Shopify Payments of iDEAL? Dan kunnen de transactiekosten flink oplopen.
  • De editor en layouts in de Shopify-blog zijn een beetje gedateerd en niet erg flexibel.

Deskundig advies bij UX Maze

Wil je doorgroeien met jouw webshop? En overweeg je replatforming? Dan helpt UX Maze je graag verder. Al sinds 2012 helpen we bedrijven met het vergroten van hun online-succes en verbeteren van hun webshop. We zijn een erkende Magento-specialist, maar kunnen je ook prima bijstaan met het bouwen en inrichten van een Shopware- of Shopify-webwinkel. Klaar voor online-groei? Laten we dan samen kijken hoe we jouw webshop nog succesvoller kunnen maken.

Amanj Hamid

Als E-commerce Strateeg help ik webshop eigenaren met het verhogen van hun omzet. Dit door het samen bedenken van een E-commerce strategie en deze te implementeren met het juiste team van specialisten.

Pin It on Pinterest